="color:#ffffff;margin-top:0px;">





بـــرـو

خــآـطـرآتــ یــخــیــ

چــهــ عــمـــریــ گـــذشــتــ تــآ بــآـوـرمــآنــ شـــد... آنــچــهــ ـرآ بــآـد بـــرـد خـــوـدمــآنــ بـــوـدیــمــ

 

 

 

برو

ترس از هیچ چیز ندارم

وقتی یقین دارم

کسی بیشتر از من دوستت نخواهد داشت

ترس برای چه؟

وقتی یقین دارم

یک روز

.

.

.

تووف میندازی به روی تمام اعتقاداتی که به خاطرشان منو از دست دادی ...

برووو

 



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت0:05---26 آذر 1394
بیستون یار من آنجاست حواست باشد....
اونشان کرده ی اینجاست حواست باشد....
یارمن موی سرش قیمت صدشیرین است....
قصه اش قصه ی لیلاست حواست باشد....
گرچه بد جور شکسته دل تنک مرا ....
همچنان شاه غزلهاست حواست باشد....
حرف یک عشق قدیمیست که برعکس شده....
درد من درد زلیخاست حواست باشد....
آنچه فرهاد نوشته ست به روی تن تو....
شرح یک روز غم ماست حواست باشد....
همه ی دلخوشی و زندگی ام بودن اوست....
برود آخر دنیاست حواست باشد....
نگذاری احدی تیشه به رویت بزند....
شیشه ی عمر من آنجاست حواست باشد....


مهدی
ساعت21:33---21 آذر 1394
من لینکت کردم

http://sahar_mahde79.loxblog.com/
پاسخ: می تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:, | 23:1 | I̅c̅є̅ gιяℓ |

ghalebhaa